Advertisement

Jandarmi fantomă audiați în Dosarul 10 august. Cel mai bizar aspect

Jandarmi fantomă audiați în Dosarul 10 august. Cel mai bizar aspect Malin Bot. Cine sunt. Ce am făcut. Cine mă susține. De ce #rezist. Mă puteți susține pe pagina:

Puteți afla totul despre activitatea mea jurnalistica, aici:

Ma găsești și pe Facebook, aici:

Aici poti afla detalii despre cărțile pe care le-am scris:

10 august,proces,malin bot,jandarmeria romana,liviu dragnea,carmen dan,PSD,sebastian cucos,lucian sindile,colonelul paraschiv,legile justitiei,tudorel toader,judecatoria sectorului 1,ministerul de interne,DNA,diicot,dispora,antena 3,romania tv,realitatea,b1 tv channel,digi 24,europa fm,rise project,recorder,moise guran,starea natiei,romania te iubesc,pro tv,vocea romaniei,stiri romania,parchetul militar,

Post a Comment

0 Comments