Advertisement

KARDEŞİM EFEYE ÖLÜMCÜL VİRÜS BULAŞTI! 😭 - MİNECRAFT

KARDEŞİM EFEYE ÖLÜMCÜL VİRÜS BULAŞTI! 😭 - MİNECRAFT ►Merhabalar! ben Kaan Öztaş, bu videoda

Kardeşim efe ye corona yarasa virüsü bulaştı acaba efenin başına ne gelicek?! Daha fazla bu tür videolardan istiyorsanız beğenmeyi unutmayın. Güzel, eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler. ^^



Sosyal Medya:



⭐İnstagram ►

⭐Discord ►



Donate (Bağış)



⭐Bynogame:

⭐Oyunfor:

⭐İninal Barkodum: 4093220065061



►İş Teklifleri (Business): kaanstylesponsorluk@gmail.com



Merhaba Ben Kaan Öztaş , Youtube Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir STYLE ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !



İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!

kaan,style,minecraft,pvp,kaan style,kaan style mod,kaan style skywars,kaan style troll,kaan style facecam,texture pack,survival,games,gizli,geçit,bulduk,çark,oynadık,efe berke,roleplay minecraft,öpüşme,minecraft oyna,minecraft indir,oyun oyna,minecraft animasyon,animasyon,animation,modlu survival,hypixel,craftrise,roleplay,roleplay gta5,roleplay kaan style,çizgi film,korkunç,minecraft youtuber,virüs,corona,çin,yarasa,efeye virüs bulaştı,sevgili,şaka,ölüm,türk,

Post a Comment

0 Comments