Advertisement

TİKTOKÇU ENES BATUR ‘UN NORMAL BİR GÜNÜ #24SAAT

TİKTOKÇU ENES BATUR ‘UN NORMAL BİR GÜNÜ #24SAAT Ben Enes Batur ,Bir günlüğüne Tiktoker olup insanların çektiği şeyleri taklit ettim. Dans ettim , yemek videosu yaptım , taklit yaptım , araba kullandım eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.

Kanala Abone OL :

GOOGLE’DA ENES BATUR HAKKINDA EN ÇOK ARANANLAR 🔎:

Sosyal Medya:
İnstagram ►
Twitter ►

İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com

Merhaba Ben Enes Batur , Youtube Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !

İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!

tiktok,tepki,dolunay tiktok,enes batur dolunay tiktok,enes,batur,enes batur,dolunay,şarkı,enes batur şarkı,enes batur dolunay,enes dolunay,kızgın güller,dolunayım ben,firara,bi firara,enes şarkı,müzik,şarkılar,enes batur ndng,ndng enes batur,batuber,turkey,ndng enes,turkish,ndng batur,türkçe,türk,tr,türkiye,eğlence,spotify,real life,life,real,hile,gerçek,hayat,deney,life hack,life hacks,günlük hayat,çekmek,tiktok çekmek,akım,

Post a Comment

0 Comments