Advertisement

RAKİPTEN EFSANE KAPAK! ENTEPE (NTP) YOLCULUK! | FIFA 20 DIVISION RIVALS #2

RAKİPTEN EFSANE KAPAK! ENTEPE (NTP) YOLCULUK! | FIFA 20 DIVISION RIVALS #2 Geçtiğimiz günlerde FIFA 20 DIVISION RIVALS ilk videomuzu yayınlamıştık. Ben tam bir noob'um. Bu seri benim pro olma yolunda yaşadığım maceraları anlatacak. Bu bölümde 2 maçımız var ve rakipten efsane kapak yedim. Ayrıca serinin adı NTP olsun mu?

#FIFA20
#NTP


VİDEO İÇERİĞİ:

FIFA 20 online DIVISION RIVALS serimiz devam ediyor. Bu 2. bölüm ve gittikçe daha iyi oynamaya başlıyorum. Bol bol online maçlar ve squad battle maçları yapıyorum. Şuan kadromuz çok iyi. Sonraki bölümde efsane bir isim daha ekleniyor kadroya.


PC Sistem Bilgileri▼

Anakart►MSI X470 GAMING M7 AC
Ekran Kartı►MSI RX VEGA64 WAVE 8G 8GB HBM2 2048Bit AMD Radeon DX12
İşlemci►AMD Ryzen 7 2700X Socket AM4 3.7 GHz (Boost 4.3GHz) 20MB Önbellek 105W
Ram►XPG DDR4 SPECTRIX D80 4X 8gb
Harddisk►ADATA XPG SX6000 128 GB M.2 X2
Kasa ►RAMPAGE FALCON-X GAMING USB 4x120mm 3.0 RGB FAN MidT ATX GAMING
Klavye►MSI VIGOR GK70
Mouse►MSI INTERCEPTOR DS200
Kulaklık►MSI GH60
Monitör► Asus MG278Q


BENİ TAKİP EDİN▼

INSTAGRAM►
FACEBOOK SAYFASI►
TWITTER ►

FIFA 20,ultimate team,division rivals,online maçlar,direklerin lorduyum,aşırtma gol,efsane goller,bol gollü fifa,kart açılımı,sesegel fifa,fifa 20 harekteler,fifa 2 çalımlar,yeni seri,fif,

Post a Comment

0 Comments